Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
Известие
Collapse
No announcement yet.
Силно тресене при палене
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеКолега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
Comment
-
не мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеКолега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
Comment
-
Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщениене мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеОхлюв пълен с масло не говори добре за турбото
Comment
-
Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщениеГНП-то за жалост но странно че не ми го записа като грешка почти вс беше нормално но сега пали като бензинка и това ме радва
между-другото днес сжалих и турбото го почистих беxa запекли лосчето на топлата част и палчетата си беха направили легла на шаибата но го раздвижих и трькнах шаибата на шкурка сега се джижи добре утре ще калибрирам клапана качвам и след теста ще пишадано всичко е 6
Comment
-
Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщениеняма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
Comment
-
Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщениеняма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за пробаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеСмени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщениена мене също не ми хареса.Не точно пълен,а маслен слой черен такъв не беше чист студения изход нали лъскав а черен наслоен като с графитна грес намазан.като свалях дюзите не се сетих да замеря компресията,но вече е късно.съмнявам се за създаване на пред бутално налягане и може би повече маслени пари или просто турбото си е тръгнало а и тя е на нд 300хил по километраж а до скоро не работеше до като не смених АБС централата и за това не се знае точнона колко хиляди е.но пък не пуши и не пипа маслото
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеСмени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другадеAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеСваляш турбината и почистваш дренажа на маслото, защото там има едно стеснение, за да държи високо налягането в лагера и с времето се "затапва" със смрад и маслото избива от лагера.
Само зимата и то ако колата е навън е по-добре да е 5-ца, а не 10-ка маслото. В останалите сезони е все тая.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИма още нещо при турбината, което има изискване за маслото и което се задръства, ако маслото или филтърът не са наред. То е последния праг за мръсотиятаAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment