Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно тресене при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
      Не приемай всичко дословно. Палиш почти веднага, ако е загряла и токущо си загасил. Все ти трябва малко оборот на помпата за да вдигне едни 250 бара налягане

      Comment


      • #48
        Що да държи?

        Аз цяла зима палех от 1/4 оборот.

        Паленето зависи както от нафтата, така и от маслото.При изправни агрегати де- стартер да кажем.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #49
          не мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
          ,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
          ,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
            Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
            така палеше преди да сменя помпата.след като я смених започна да пали почти веднага .но днес пак единия път ми завартя един-два уборота и то след 2-3 мин. покой.утре ще я прегледам пак и ще поумувам но ще има още мизерии та тя беше за скрап все пак.но моя брат има същата но е 98. E това животно как пали не е истина!!все едно е tds

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
              не мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
              ,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
              ,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.
              Охлюв пълен с масло не говори добре за турбото

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Охлюв пълен с масло не говори добре за турбото
                на мене също не ми хареса.Не точно пълен,а маслен слой черен такъв не беше чист студения изход нали лъскав а черен наслоен като с графитна грес намазан.като свалях дюзите не се сетих да замеря компресията,но вече е късно.съмнявам се за създаване на пред бутално налягане и може би повече маслени пари или просто турбото си е тръгнало а и тя е на нд 300хил по километраж а до скоро не работеше до като не смених АБС централата и за това не се знае точнона колко хиляди е.но пък не пуши и не пипа маслото

                Comment


                • #53
                  Сваляш входящия маркуч на турбото и пипаш оста на турбината. Не трябва да мърда наникъде

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
                    ГНП-то за жалост но странно че не ми го записа като грешка почти вс беше нормално но сега пали като бензинка и това ме радва
                    между-другото днес сжалих и турбото го почистих беxa запекли лосчето на топлата част и палчетата си беха направили легла на шаибата но го раздвижих и трькнах шаибата на шкурка сега се джижи добре утре ще калибрирам клапана качвам и след теста ще пиша дано всичко е 6
                    няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
                      няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
                      Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
                        няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
                        С дизела съм минала около 100 000 км с 10/40 и проблеми съм нямал никога, тоя алекс не е много в час, защото като го попитах дали това е моето точно масло, така и не можа да ми отговори, той като не му изнася не отговаря. Защото и като му казах, че минава масло през турбото го обяви за счупено, а то си работи идеално за сега, последните много хиляди километри. Още повече, че преобладават смени на 15- 20 000 км.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
                          Технически инвалиде-каръко, стига писал глупости. Очевидно си нямаш идея от къде идва луфта и от къде идва маслото. Като цяло очевидно се вижда, че си нямаш идея от вътрешните части на една турбина. За това по-скоро сложи пред изречението ти "Чух че ...". Така просто ще преместиш глупостта, която ръсиш постоянно, върху други плещи, а ти ще си просто един човек, който чул-недочул и просто си пише.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от linkos Покажи съобщение
                            на мене също не ми хареса.Не точно пълен,а маслен слой черен такъв не беше чист студения изход нали лъскав а черен наслоен като с графитна грес намазан.като свалях дюзите не се сетих да замеря компресията,но вече е късно.съмнявам се за създаване на пред бутално налягане и може би повече маслени пари или просто турбото си е тръгнало а и тя е на нд 300хил по километраж а до скоро не работеше до като не смених АБС централата и за това не се знае точнона колко хиляди е.но пък не пуши и не пипа маслото
                            Сваляш турбината и почистваш дренажа на маслото, защото там има едно стеснение, за да държи високо налягането в лагера и с времето се "затапва" със смрад и маслото избива от лагера.

                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
                            Само зимата и то ако колата е навън е по-добре да е 5-ца, а не 10-ка маслото. В останалите сезони е все тая.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Сваляш турбината и почистваш дренажа на маслото, защото там има едно стеснение, за да държи високо налягането в лагера и с времето се "затапва" със смрад и маслото избива от лагера.



                              Само зимата и то ако колата е навън е по-добре да е 5-ца, а не 10-ка маслото. В останалите сезони е все тая.
                              Има още нещо при турбината, което има изискване за маслото и което се задръства, ако маслото или филтърът не са наред. То е последния праг за мръсотията

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Има още нещо при турбината, което има изискване за маслото и което се задръства, ако маслото или филтърът не са наред. То е последния праг за мръсотията
                                Не говорим за "сух" лагер, а за "хвърляне" на масло.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X